Search:

Type: Posts; User: matty97; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. it was a good round i watched it on tv and i was...

    it was a good round i watched it on tv and i was surprised that the monaro got as far as it did... put up a good fight in the re-run
  2. Replies
    0
    Views
    1,732

    muffler fitting

    i just bought a new cannon muffler and was wondering about the different ways of installing it on my car, would welding new flanges onto it and bolting it on surfice or just clamp it and weld it...
  3. Replies
    24
    Views
    4,672

    the back ends are looking abit bald :P haha nice...

    the back ends are looking abit bald :P haha nice car :P good luck
  4. Thread: need help asap

    by matty97
    Replies
    0
    Views
    1,672

    need help asap

    hey guys, wondering if anyone can give me some info on some wiring in a EJ20, the car is a 97 impreza gx auto and currently fitting a new tacho, since have lost wiring in change the colours are the...
  5. Thread: Ls1 Rx-7

    by matty97
    Replies
    4
    Views
    3,447

    holy shit... that is one tough rx7... those tyres...

    holy shit... that is one tough rx7... those tyres dont stand a chance against all 5.7 litres of it :) :D :D :D
  6. Replies
    0
    Views
    1,576

    help with exhaust fittings

    atm i own a pretty much stock 97 gx impreza no turbo atm but im wanting some sound form the back, im a corret in saying that the inlet for the exhaust is 2.5" for this model and can anyone point me...
  7. Replies
    1
    Views
    1,319

    *bump* anyone??

    *bump* anyone??
  8. Replies
    291
    Views
    185,012

    :) :) haha that is insane haha good work guys......

    :) :) haha that is insane haha good work guys... o truely insane piece or work
  9. Replies
    7
    Views
    2,913

    nice job lol bargin

    nice job lol bargin
  10. Thread: Garret GT20

    by matty97
    Replies
    3
    Views
    1,513

    rekon there would be a problem fitting it to a 97...

    rekon there would be a problem fitting it to a 97 impreza gx?
  11. Replies
    1
    Views
    1,319

    *W.T.B* 97 wrx front bar and spotties

    1997 wrx front bar,
    any colour with lights
    pm me if anyone is selling one
  12. Replies
    3
    Views
    4,175

    holy fuk... im so bying one of them at the end of...

    holy fuk... im so bying one of them at the end of the year... they look so sweet... and i bet like they go like a gun.. especially that one haha sweet photos :D
  13. Replies
    19
    Views
    5,388

    wtf someone needs to go give the designers a good...

    wtf someone needs to go give the designers a good kick in the nuts... that thing looks fuking crap... shame o shame... anyone selling an evo?:D :D
  14. Replies
    9
    Views
    3,479

    wagons RULE!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D

    wagons RULE!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D
  15. Replies
    9
    Views
    3,479

    yo neat car... hehe like mine :P wat kind of...

    yo neat car... hehe like mine :P
    wat kind of stuff you got going into it?
    wat model- year is it?
    cheers
  16. Replies
    16
    Views
    5,865

    holy fuk thats a sweet ass car :) :) :) :D :D :D

    holy fuk thats a sweet ass car :) :) :) :D :D :D
  17. Thread: 1000hp EVO

    by matty97
    Replies
    289
    Views
    130,921

    holy shite those are some pretty schaweet looking...

    holy shite those are some pretty schaweet looking evo's
  18. Replies
    7
    Views
    2,913

    yo, why would ya bother, i say save some cash and...

    yo, why would ya bother, i say save some cash and buy something with a bit more performance straight up... keep it as it is and just save up man...
  19. Replies
    3
    Views
    4,082

    somebody???

    somebody???
  20. Replies
    10
    Views
    2,837

    wat a f@%king joke haha...

    wat a f@%king joke haha...
  21. hey... they still up for sale?

    hey... they still up for sale?
  22. Replies
    1
    Views
    3,583

    sweet ride dude... i was looking at getting a...

    sweet ride dude... i was looking at getting a full respray and a blood red black sort of colour applied to mine... any suggestions about where i can get some paint work done?
  23. Thread: Neat Integra R

    by matty97
    Replies
    8
    Views
    5,753

    they look pretty clean and neat in white... an...

    they look pretty clean and neat in white... an all over finished stance.. nice pics
  24. Replies
    5
    Views
    4,064

    whoa.. i wouldnt want to meet that civic in a...

    whoa.. i wouldnt want to meet that civic in a dark alley
  25. Replies
    5
    Views
    16,957

    holy shit.. im speechless... verry nice...

    holy shit.. im speechless... verry nice...
Results 1 to 25 of 26
Page 1 of 2 1 2